Shoppat loss!

Jag har på senaste tiden behövt byta ut (och utöka) min hästgarderob! Både min en klädsel och hästarnas har fått några nytillskott... :) Jag var på Hööks för någon vecka sedan för att köpa Stallboken 2015 då min nuvarande kalender är så usel, men fick åka därifrån utan eftersom de var slut! Istället åkte lite andra grejer med hem eftersom det var havla reapriset, vilket innebar ett pris på 25% av ordinarie! Hem följde ett par nya ridbyxor bl.a. Jag har nött hål på så många oskodda ridbyxor på insidan låren så nu var det bara att passa på! Hittade ett par jag gillade men som inte verkar finnas i vårkollektionen, kanske för att det är fleece-insida ;) Mjuka och sköna var de iaf! Hittade även ett fleecetäcke till Mill (kan inte ha för många har jag insett...) och ett mjukt halsband till Disney. Jag betalade 170 kr för ridbyxor, täcke och halsband, vilket egentligen skulle ha gått lös på 1137 kr så jag tycker jag gjorde en bra affär! :D
 
 
Disneys nya halsband, hennes variant saknade dock reflex, men vi brukar fästa en liten lampa i ringen så hon syns ganska bra ändå! :)
Har även pajjat dragkedjorna på flera jackor på slutet så jag gjorde slag i saken på Pegasus och köpte denna jacka från Horze. Lagom fodrad för den här årstiden, tror detta kommer bli en välanvänd jacka!
 
 
Jag hittar ingen bild på de byxor jag fyndade men dessa påminner om dom, med silikonskoning vid knäna.
Mina gamla trotjänare till vinterstövlar eldades upp förra vintern då de var helt trasiga och utslitna så jag gjorde även en chansning och beställde ett par vinterstövlar från Börjes för 279 kr. De satt som en smäck och har varit både sköna att rida i och hållt mig varm både på hästen och marken, så jag är mycket nöjd! :)
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0