Ny sadel & ny gångart!

Jag har lyckats köpa till ännu en sadel till sadelfamiljen och har nu tappat räkningen på hur många jag har! Men tanken är ju såklart att bli av med några som inte längre används men innan rätt köpare dyker upp så hänger de kvar i sadelkammaren. Nytillskottet är iaf en hoppsadel, Morris & Nolan med Gold Collection (skönt för rumpan) och tur som jag hade hittat jag en 17"/30 som jag sedan innan testat och visste skulle passa bra. Som grädde på moset låg den bra på både Nemo och Mill! :) Detta firades med en ridtur längs en snöklädd Bergsbodaväg vilket inbjöd till ett avacemang från skritt till trav! Det gick bra och fungerade relativt smärtfritt vilket jag inte hade räknat med och Mill skötte sig fintfint med Frami framför sig. En riktig toppentur, som jag har längtat! :)
 
 
Mill Nobell var inte sugen på att leka fotomodell men lyckades iaf stå stilla på en bild!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0